Färg och tapet

Till slut kom vi i väg idag! Först va de Elliot som skulle sova och äta, och sen va de Henkes farmor som fick ett litet annat uppdrag innan hon kunde komma och hämta oss!
Vi åkte till Colorama, men hittade itne helt vad vi ville ha,.. Eller ja, men antingen skitdyrt eller så skulle de inte hinna komma i veckan (beställningsvara). Så vi gav de ett försök till och åkte till Flügger, och efter ett bra tag, och en liten vinst till mig ;) så beställde vi en tapet som skulle komma på onsdag! Den är verkligen GRÖN. Ljusgrön. Neongrön? Äppelgrön. GRÖN!
Jag har försökt hitta en bild på tapeten men har inte gjort det.. men ni får se sen till helgen! Uppsatt på väggen förhoppningsvis! sååå kul!! ÄNTLIGEN!!

Sen sitter jag nu och skissar på trädet som jag ska måla på väggen inne kammaren! Jag tyckte jag lyckades rätt bra! På papper iallaflal! haha :D
I morgon ska Elliot vara hos sin farfar hela dagen så då ska jag MÅLA MÅLA MÅLA.. Så alla måste hålla tummarna att trädet iallfall kommer se ut som ett träd! ;)

Efter vi äntligen kommit lite överens och köpt färgen också så hade vi JÄTTEBRÅTTOM till babysimmet! När jag kom fram och in på badet va klockan kvart över 14, simmet börjar halv 15.... Och då slår det mej att de va ju första simmet den här terminen vilket innebär att jag ju måste betala idag också! så de va bara att ställa sig i kön.. Stod och räknade ner minuterna ;) MEN jag hann iallafall tillslut som tur va! Men de va på håret! :D
På simmet så fikck vi träna lite på torped-dyk och lite sånt. Dom fick känna lte på rutschkanan.. så nästa vecka ska dom åka rutschkanan.. men huvvet före! haha :D aja.. man skulle inte släppa sa hon; Inte första gångerna iallafall ;) Känns tryggt!

Nu ska jag fixa dagens kort så kommer det lite kort i ett annat inlägg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Oj, torped-dyk.. lät lite läskigt :D haha.. utbildas han till en ny Bond eller? ;P

2009-01-05 @ 22:00:40
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0