Färdigtapetat!!

ÄNTLIGEN är de färdigtapetat inne i Elliots rum! Men de är inte helt färdigt ändå.. Lister ska upp och en hylla inne i kammaren. Under den hyllan blir de sen ett mysigt krypin är det tänkt med nått draperi eller vad man kan säga, och madrass så de blir mys att vara där. En liten lek och myshörna men även tänkt som läshörna senare! :D
Färgen är ju inte 100 på kortet, ska försöka ta ett nytt i morgon på dagen får vi se om de åteger färgern bättre med lite dagsljus!

I morgon skulle pappan ha vart ledig med han fick jobba, men han sa att han inte tänkte jobba längre än till halv 14, för han ville med oss på babysimmet! Så i morn ska vi alla tre på babysimmet. Tror att jag åker dit lite tidigare och träffar Teres o Tindra. Och så kanske Jotte kan få i sig mat i tid innan han ska bada.

Nu ska jag gå och sova och hoppas på att ELliot sover bättre inatt!

Sov gott!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Läcker färg :)

Älskar grönt!

2009-01-12 @ 00:16:55
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0