Busigt

Natten va INTE lika bra som natten innan men betydligt bättre än de vart på senaste så jag är fortfarande glad! Han vaknade några gånger på kvällen ju men sen vaknade han 00, 02, 05 och då tog jag honom till våran säng och så sov vi till 8 sen!!

Idag tog vi oss först till pappans jobb för pappas arbetskamrat hade inte sett Elliot innan, tror hon typ bott i Umeå en sväng eller så.. Så vi stannade till där på väg till busborgen. Sen åkte vi buss och sen gick vi till busborgen i ett JÄVLA skitväder! Regn o snö å blåst! SKÖNT! NOT! Aja på busborgen hade vi det jättetrevligt och busade en massa! Även mamman! ;) Finns en typ uppblåst ENORM kana som jag fick lov att prova! Och de sög till i magen när jag åkte! :D Sen hittade vi annan mindre kana som jag tänkte åka med Elliot men jag åkte först själv för att prova! Och tur va de för den va JÄTTEhal och gick jäääättefort.. :) Dom hade en tunnel också som Elliot tyckte va jättekul! Han fullkomligt DÖK in i den och kröp igenom och sen igen och igen!  OCh så bollhavet såklart! De såg ut som om han hade hamnat i himlen när han satt bland alla BOLLAR! Så min tanke i att köpa bollar och en liten pool blev bekräftad som en perfekt tanke! Funderar på om man skulle köpa en tunnel också! ;) hehe

Sen fick ELliot bada för första gången med bubbel! De va intressant! och spännade! Och läskigt att "tugga" på!

Nu ska jag ge er lite bilder från dagen.. men dom kommer i ett nytt inlägg!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0