Bittert

Sverige förlorar i handbollen just nu.. Men ja är inte bitter.. ;)

Elliot vaknade igår ganska snart efter de att jag skrivit inlägget om att han sov.  Och han hade så svårt att somna om.. Men han va såå trött.. han somnade flera gånger men vaknade och vred å vände på sig.. Och så pruttade han med jämna mellanrum.. Så magen hans va nog inte riktigt på hans sida.. :( Tillslut orkade inte jag sitta med honom i hans rum så jag plockade in honom hos oss.. Vaknade nån gång i natt men inte som innan. :)

I morse åkte Henke iväg och kollade på Bandy-VM på rocklunda! Men ja.. han valde att se Holland-Estland... inträde: GRATIS, åskådare: tror de va typ 160 eller så.. Skolklasser sa Henke, ena halvleken hejjade dom på Holland och i andra halvlek på Estland. Lite smått inhyrda! ;)

Sen efter lunch kom Teres o Tindra och Anna o Nova hit och fikade och busade! Vi hade de jättekul och jättetrevligt! Tack för en superkul dag!
Elliot visade tjejerna sitt bollhav och dom hade superkul där!

Tänkte precis skriva att Elliot fortfarande sov idagh med men då gnällde han till där inne... Han vänder sig på mage när han sover och blir täppt då så nu hade han lite jobbigt.. men la honom på sidan så somnade han på en gång igen. Hoppas han sover nu hela natten!

I morgon täntke vi nog ta en sväng till Odensvi ÖF, har aldrig vart där innan! Ska bli spännanade! Ja om vi ens hittar dit! ;) Sen funderar jag på och åka ner på stan till Clas Ohlson för att kolla efter en cd-spelare till Elliots rum! Vi brukar alltid sjunga och lyssna så mycke på musik, men nu är vi ju ofta på hans rum och då kan vi inte lyssna.. Så jag måste inhandla en cd-spelare..

Sitter och kollar på "Inside" på femman om ungdomsfängelse i USA (tror ja).. JÖSSES säger jag bara.....

Nä nu sova medans han sover därinne!
Sov gott vänner!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Har du ingen nässpray till honom då? :/

2009-01-22 @ 22:42:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0