Babysim

Idag är de ju dags för babysim igen! Så kul! Jag skrev ju att jag täntke åka dit lite tidigare och träffa Teres o Tindra.. Men jag vet inte om de går.. Jag tänkte ringa till Kristiansborg och fråga om man kan göra nått, för henke skulle ju i sånt fall behöva komma in senare (han jobbar innan) och då har jag ju kortet. Och dessutom så är kortet redan använt om jag går in först.. täntke fråga om man på nått vis kunde typ säga hans namn och dom släpper in honom sen.. ;) Annars får vi vänta utanför på honom men då missar vi ju T o T ! Jag ringer nog och frågar!
Idag på simmet va de ju torped-dyk och rutschkanan som gäller! Spännande! MÅste se till så att Elliot sovit ordentligt innan idag.. FÖrra gången hade han precis somnat när vi kom dit och då hade han typ sovit ingenting på em.. och de är lite väl tyckte tom Elliot!

Nu börjar lillbus bli lite gnällig, så jag ska lägga honom nu så ska jag passa på att packa badväskan till idag! Jag skulle vilja åka ner på stan före badet å köpa ny bikini/baddräkt.. usch trivs inte alls i den jag har! hm ja vi får se..

Tjing for now!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0