Våfflor

I morse ilade jag och Elliot till Lögarängsbadet. Eller ja.. vi ilade inte så mycket... Vi gick rätt lugnt till bussen och väntade.. och väntade.. och väntade.. 10 minuter sent kom bussen (ja den går var tionde minut så de kom en anna nprecis bakom också) och jag började oroa mig för den andre bussen vi skulle byta till fr den går INTE lika ofta.. och jag hade ju tagit en buss så jag klart skulle hinna.. Men ja.. Och eftersom bussen va sen så va de ju hundramiljonertusen som skulle åka med! Dock slutade de hela med att vi hade GOD tidmarginal på stationen med TVÅ minuter! puh!
Så tillslut kom vi fram till badet och gick och bytte om. Elliot blev som vanligt superglad att komma i vattnet! Nova och hennes päron va med också såklart!
Så blrjade vi med fotograferingen. Första bilden skule vi bara sänka ner dom under vattnet och andra åkte dom ner för ruschkanan och sista skulle vara "familjefoto" vilket jag vägrade ;) Jag är vattenrädd och kan INTE vara under vatten så Elliot fick köra ett torpeddyk istället och de gick bra.l. Förutom att min lilla prins är SMART och blundar under vattnet :) Får se, jag tror han tittar på nån bild iallafall!
Sen gick vi till busborgen.. och jag min tidoptimist kom en timme senare än jag sa att jag skulle dyka upp :P Vet inte alls vart tiden tog vägen.. Eller ja..  ;)
Men väl på busborgen så käkade Elliot lite lunch och sen gick vi och busade! Elliot hade flera vänner där att busa med! Sen började mammans mage bli hungrig ( JA även mammor kräver mat) så då fick vi lov att käka lite, men sen blev de meera bus! :D

I morgon ska vi nog till Gideonsbergs ÖF, eller jag vet itne om de är en öppen förskola så? kanbske man kallar det.. de är kyrkan som har det.. Ska visst ha en bra babyrytmik där! Så de måste vi prova! Elliot som älskar att sjunga i dansa också! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Kul med undervattensfotografering =)

2009-02-18 @ 22:20:07
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0