Torsdag 18 Februari 2009

Elliot vaknade igår kväll (därför blev de bara TVÅ dagens bilder igår) och hostade och fick honom inte att soman om i sin säng så han har legat i våran säng hela natten.. och FY så bläigt de är! Han lever ju sån rövare i sängen så en annan kan ju INTE sova! SÅ vi var inte jättepigga i morse men de va ju Elliot ;) Han kan klockan så han vakande som vanligt 7. Vi låg rätt länge i sängen och busade och mös och sen gick vi upp och åt frukost.. eller Elliot gjorde ;) Sen busade vi och sen kom Elliots farfar förbi en sväng och sen va klockan så mycket så Elliot fick ingen förmiddagsvila som jag ju sagt att han inte ska få ;) Så vi skulle äta lunch, men lunchen hade FÖR mycket bitar för Elliots smak så arg blev han och trött var han.. Han åt litegrann och sen en hel banan och sen slocknade han rätt fort i sin säng ;) Han sov i en timme och medans han gjorde det så åt vi lunch(frukost), stekt bacon o äggröra. Och sen gjorde jag fruktmojs med mango, banan o hallon och sen yoggi och hallon till mellis. Fruktmojset älskade Elliot! Och jag tyckte också de va såå gott! :D När Elliot vaknade så gjorde vi oss ordninig och åkte till Pinglan och babyrytmiken! Kul som vanligt sa Elliot! Sen åt vi mellis på pinglan innan vi åkte hem igen och busade med pappan (bilder kommer sen)!
Sen stod Elliot själv utan stöd SUPERLÄNGE! :D Blir längre och längre varje dag!

I morgon blir de busborgen igen tror jag! Med ett fikagäng som jag bara träffat nån ur så de blir nya ansikten! Spännadne! Och en massa bus på det! :D

Nu ska jag fortsätta kolla på "Lyxfällan"..

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att han börjar bli så duktig på att stå, då kanske det inte dröjer alltför länge innan han börjar gå själv också och det blir full fart där hemma. :-)

Hoppas ni får en rolig dag på Busborgen!

2009-02-20 @ 09:21:24
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0