Saker man inte pratar högt om

Idag har vi varit med Anna o Nova på busborgen! Inte alls planerat. Vi hade som planerat att åka till Pinglan på rytmik, men när vi väl kom dit så satt de en lapp på dörren att de va inställt idag pga sjukdom... Så de va ju  mindre kul! Men ingen av oss ville ju bara åka hem, så vi filurade lite och tillslut hamnade vi på Busborgen! Först så busade vi en massa, och både Elliot o Nova tyckte de va superkul (såklart!) och busade en maaassa! Sen tog vi lite fika och dom små fick mellis!

FAN OCKSÅ! Grannarna borrar i väggen  i ELliots rum! Han som precis har somnat som en klocka! FAN FAN FAN! Vaknar han inte nu så ska jag tro lite grann på gud.. :P

DÅ kan jag ju lika gärna ta och berätta att jag i tre kvällar kört en egensnickrad variant av 5 minuters metoden på Elliot! Och jag vill INTE ha nån skit alls, så ni som vill säga nått skitigt kan låta bli det tack!
Första kvällen började jag som de står att gå in var femte minut men de va ju dödsdömt! Så fort jag gick ut igen blev han ju skitarg och så tog de ett tag att varva ner och då va de dags att gå in igen.. så till slut gick jag inte alls in och då lugnade han sig rätt fort och somnade, men de tog alltså allt som allt 40 minuter!
Igår gjorde vi samma sak och det tog en 15 minuter, lite gnäll såklart men helt kontollerat! Idag tog de 9 minuter och bara lite gnyande! Så de går ju helt utan tvekan åt rätt håll och han sover helt okej om nätterna! I går vakande han till vid 20 men somnade på en gång och sov till 4, då pappan hämtade honom och så sov vi till 8 i morse!
Eller ja.. vi och vi,.. JAG kan INTE sova.. blir så förbannad på mig själv! VARFÖR kan jag itne sova när Elliot nu sover bra!? OCh inte blir de ju bättre när man ligge roch tänker att "NU måste jag sova när han sover! Skynda somna!".. jag som aldrig ahft problem med att sova innan.. Men när jag gick å la mej i går så var jag JÄTTETRÖTT, men ändå kune jag inte somna,. och så vaknade jag sjuttielva gånger..

Helt otroligt men jag måste väl tro lite på gud då som jag skrev! Elliot vaknade inte!! TACK John Blund.. Erkänner att jag tror lite mer på honom än på gud...

Nu ska jag kolla på "Unga mödrar" och fixa dagens bilder! Så jag återkommer sen med bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch jag hatar det där när man tänker att man MÅSTE somna och blir stressad och sen ligger man där vaken med uggleögon till klockan 4 på morgonen typ :P

2009-02-05 @ 19:23:14
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Härligt att det funkar! SÅ kör ju jag på eftermiddagarna ibland - å ibland funkar det å ibland inte.... Men fem min går ju inte - blir säkert 10 min iaf! Så ja tycker dte e fullt normalt det du gör iaf!



Mmm, känner igen det där me sovandet. Har heller aldrig haft problem me å sova. Men NU... fast et har blirivt lite bättre nu iaf. Men ett tag...hjälp!

2009-02-05 @ 21:59:59
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0