Helt ok natt

Elliot somnade som en stock strax efter 18. Vid typ 21 gick pappan in och stoppade in nappen och gick ut på en gång igen, sen sov han till 3 och pappan gav han nappen 2 gånger, sen sov han till halv 6, fick komam till våran säng och somnade på stört och sov till 7. SÅ kankse de blir bättre nu igen efter all sjuka! Jag hoppas innerligt på det!

Idag ska vi ju till Karin och Werner och de ska bli så kul! Man blir lite ensam när man måste vara hemma med sjuk bebis och sjuk sig själv! Så de ska bli så skönt att träffas och snacka gojja! ;)

Nu sover elliot så jag ska nog spana runt liite till på datorn och sen plocka ihop lite saker vi ska ha med idag! KAMERAN får jag INTE glömma! :D Senast jag såg Werner va han bara en liten skit! ;) nu är han nog något större!

So long!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0