Fredag 20 Februari 2009 - del 2

Elliot sov nästan 2 h på eftermiddan! Mormor kom ju för vi skulle ju åka till Hälla, och vi fick sitta och vänta på Elliot! :) men så skönt tycker jag! Om han kan sova EN längre gång istället för två gåner a 20-30 minuter! Man hinner så mycket mer! Som tex sova om man skulle behöva det! Hoppas de fortsätter så här!

Vi kom iallafall iväg till Hälla och vi började med att gå in på toys r us och kolla efter en ny leksak som Elliot ska få på tåget när vi åker på onsdag.. Men va svårt de är.. VIlle ju ha nått UTAN ljud (eller nått man kan stänga av) men som är pillvängligt LÄNGE.. hittade väl nått som kasnke va okej men inget som kändes helt bra. så vi struntade i det och gick vidare till Lindex, där jag shoppade en supersöt mössa till Elliot! 29:- på rea.



Inne på Lindex ska en kvinna nått i stil med "Åh va han är lugn och glad, tänk om man kunde ha ett sånt snällt barn när man shoppar!" Oj ja tänkte jag, som tyckte att han just då var i sitt esse och inte alls så lung som han brukar ;) Så jag börjar väl inse, eller ja jag har redan insett att jag har en ganska lugn unge! Fast han har sina sidor han också ;)

Sen gick vi till HM där jag hittade en tuff outfIt, rätt annorlunda stil mot vad Elliot annars har, men jag tyckte de va tufft! ;)
Lite stor tröja också men bättre för stor än för liten :)


Vi gick vidare in på Maxi och började med att kolla efter nån leksak där då till tågresan, men dom hade tagit bort en massa leksaker så de va inte alls nått att hänga i granen.. Förut hade dom ju en massa och bra saker.. men nu typ inget.. så hittade inget där heller.. Men vi handlade lite blöjor och sen matburkar och fruktburkar.. Vi måste ju ha sånt till stugan.. Lättare att packa ner fruktburkar än bananer. men några bananer ska vi väl kunna packa ner också!
Inne på maxi fick Elliot också en kommentar; tänk va stolt man är som mamma. ;) En söt äldre man kom fram och sa "Vilken hylla har du hittat honom på? Tog du den sista?", ja jo sa jag och då sa han "Han är så söt! Dom är för härliga dom där!"
Ja vi handlade färdigt och sen gick vi tillbvaks till Toys och jag hittade iallafall tillslut en grej som jag tror han roa Elliot ett bra tag.. :)

när vi kom hem så va de bara att äta gröt, bada och sova för Elliot som somnade som en klubbad säl ;)
Elliot i pyjamasen och nya mössan ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Han var också en tröttis idag? Fin mössa!

2009-02-20 @ 22:06:03
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0