Familjen Annorlunda?

Jag som många andra har nu tittar på Familjerna Annorlunda! Jössses! :D Men också härligt! MEn aldrig att jag skulle ha 8 eller 10 barn.. Jag vill ha två, och sen möjligtvis en sladdis när Elliot börjat i skolan, men de räcker. OK att man kan få som på tvn, trillingar. DÅ skulle vi i sänt fall ha 5 ungar men då skulle de INTE bli fler! Vi skulle aldrig ha 10! :D haha

Idag fick pappan sovmorgon, han sov till halv 12! Och sen efter lite bus så kände jag att jag behövde gå och vila.. Så klockan 1 gick jag och la mej och vaknade till 3 och tänlte OJ nu måste jag gå upp! Men måste ha somnat igen på stört, vaknade halv 4, somnade o vaknade kvart i fyra och fick verkligen kämpa för att inte somna igen! Jösses!  Hur kan man bara soova o sova?? Aja.. jag mår iallafall bättre nu!  :D

Pappan hade vart ute o promenerat idag också men de hade ju jag ingen aning om ;)

I morgon ska vi åka hem till Karin o Werner med Teres o Tindra och Anna o Nova! Ska bli så kul! Va vääääldigt längesen vi träffades allihopa! :D MÅSTE ta ett kort på alla fyra!

ska nog hoppa i säng snart! Elliot har inte vaknat upp en enda gång ikväll! Ännu! hurra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Vill du köpa dressen? ;) haha

2009-02-02 @ 21:19:09

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0