Badhuset

Efter lunchen idag så tog jag Elliot och så åkte vi till stan. In på apoteket och köpte näsSPRAY till Elliot. Han har ju droppar innan man jag fick tips om att sprayen ska vara betydligt bättre! Och de tycker jag nog den va! :) Sen gick jag lite på stan för Elliot va sååå trött så jag tänkte han skulle somna innan vi åkte till badhuset.. Men ensvis som sin far är han ;) Inte ville han somna heller så när vi kom fram till badet så hade han itne somnat och när vi kommit in så kunde jag ju liksom bara glömma att han skulle somna så han fick komma upp ur vagnen och så käkade vi lite mellis och umgicks med barnen o mammorna!
Sen av de dags för att bada äntligen! Idag skulle vi ha barnen på ryggen och sen simma med dom där.. och lära dom att hålla fast! Så vi turades om jag och Henke med att ha Elliot på ryggen.. Och så skulle man, om dom inte ville hålla i sig, låta dom ramla av ner i vattnet för att dom skulle lära sig.. Och Elliot rasade i vattnet en gång sen höll han fast och skrattade som tusan när han fick åka fort på pappas rygg! :)

Sen åkte vi hem och pappan gick över till sin kompis och mamman gav Jotte gröt och stoppade han i säng! Nu sitter jag och kollar på "Failjen Annorlunda".. :) Jag ska fortfarande INTE ha 10 barn.. Men gärna 2! Eller som max 3! Och då ska den tredje komma när dom andra två börjat skolan ;)

Nu ska jag återgå till tv-tittandet! OCh lite spel på blip! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ni verkar ha lite bättre babysim än hos oss, vi har nog gjort samma saker sen barnen var 4 månader känns det som >_< Hur skulle de hålla i sig, i vad liksom? Det där ska jag testa med Devin =)

2009-02-16 @ 21:08:31
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

tror du får skicka påminnelse till mig när det går på TV'n.........



2009-02-16 @ 21:25:41
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Camilla

Hihi det där låter ju riktigt kul.

Jag ångrar att jag inte började på babysim med Vilgot. Men eftersom hans mor är en riktig fisk i vattnet så lär han inte komma undan i sommar ;P

2009-02-17 @ 08:45:27
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0