Tapeteri

Efter lite disskusion blev de så att vi får hit en snubbe som tapetar inne i lillasyskonets rum och fixar allt förarbete och så. Men han trodde också de skulel bli bättre med tapet så vi ska åka i morn och kolla.. VÅran ålan var ju att måla och ha en RÖD färg. Röd färg står vi nog kvar vid men vi får väl se vad vi lyckas hitta i tapetväg då! :) Lite svårare att "blanda" tapet till rätt nyans! ;)

aja skönt att få de gjort! :D Sen kan vi börja inreda där. Jag har mina planer men ska sätta mig sen och se hur de skulle kunna bli. Funderade på att skippa byrå därinne, MEN vi har sååå ont om förvaring i verhuvudtaget så jag tror nästan att de lär bli en likadan byrå som Elliot har. Vi kommer alltså att ha möblemang i vitt precis som i E´s rum. :-) Så kan vi byta där emellan också nån gång om vi skulle vilja det.

Aja nu ska jag fortsätta plocka ur lådorna i expedithyllan så att de snart blir lite ordning där. :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0