Tapeter o feber

Ja idag lämnade vi Elliot på dagis sen tog vi busse till Öbergs färg för att köpa tapet till lillasyskonets rum.
Hur vi lyckades är ett under men på 10 minuter va vi färdiga. ;) Jag som trodde vi skulle stå där hela fm och bli osams 17 ggr minst också. Men ja under kan ske (tydligen) och vi hittade så fina röda tapeter som nu målare sätter upp på måndag! :D Ska bli så spännande och se hur de blir! Och så kan vi äntligen börja inreda för vr efterlängtade tvåa!

Eftersom de tog oss typ tio minuter att välja tapet så tog vi bussen ner på stan och vi lyckades faktiskt handla lite julklappar tillsammans också! haha :D Utan att vara för elak eller så så kan ma ju säga att Henke AVSKYR allt vad stan och shopping heter.. ;) Sen avslutade vi med en lunch på Spicy Hot innan vi tog bussen hem. VI tänkte hämta Elliot lite tidigare också. Sen när vi satt på bussen hem så riingde dagis och sa att Elliot hade feber. Så vi fortsatte bara vår reda och hämtade hem en väldigt sliten unge.. Tog febern på honom och den visade 39,5.
OCH beviset på att han är väldigt sliten är att han nu har somnat bredvid mej i soffan! Och de har han inte gjort nånsin i sitt liv.. Plutten. han ska få sova  lite nu så ska vi ta tempen igen och se, har den stigit mer så får han alvedon då..

Usch jag avskyr att se mitt barn sjuker.. TA MEJ ISTÄLLET!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0