Stress!

Men inte över julen.. nä.. Jag har visst en hel del saker kvar att göra i dag men de är helt under kontorll.. men jag fick ett il genom magen när jag insåg att de ju inte alls är lågt kvar tills vi är tvåbarnsföräldrar!
Jag blev nervös och sen blev jag stressad! Fast jag har inget att stressa över! Skulle barnet komma tom IDAG så är de i princip inget vi behövre inhandla förutom de som går åt! Som blöjor och sånt..

Men nu har vi de 15 januari som första mål när vi får se våran lillunge igen! Och sen får vi se hur vi ska ställa in oss.. Kejsarsnitt eller inte tex.


Sen har jag tänkt på att den här bebisen hickar betydligt mindre än Elliot.. Elliot hickade ju minst en gång i timmen alltid ;) Men jag har känt den här bebisen hicka typ 3 gånger. Men jag vet itne om moderkakan i fram kan påverka även nu? Alltså att man inte riktigt känner av de? hm.. aja.. :)

Nu ska jag fixa till mig så jag är färdig att gå till dagis när E vaknar! han sover o sover! Vi skulle ju vart på dagis uingefär nu hade jag tänkt.. Men de täntke inte Elliot! ;) aja.. jag täntke att han skulle få leka en liten stund på dagis för annars blir de bara kalabalik om vi ska gå dit utan och sen hem i samma minut.. uj uj ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0