Sover

Nuy sover barnet iallfall.. fick ju i honom lite saft som senare kom upp igen som sig bör när han är sjuk o har feber.. Var ju värt ett försök iallafall.. Nu sover han som sagt med alvedo i kroppen så får vi se hur länge han sover och vad de resulterar i.. :-)

jag ska vänta på henke så får vi se vad vi hittar på att äta. Sen tror jag också att farfarn kommer över med de efterlängtade vardagsrumsbordet! Det hade kommit in på IKEA idag och han hämtade upp det idag åt oss. Ja han kör lastbil så han körde förbi IKEA på dan o fixade. <3

Efter matitaget ska jag plocka fram lite stämplar o stämpla lite hemlisar.. och sen ska jag plocka fram lite mer hemlisar och fixa lite.., ;)

Kommentarer
Postat av: ERICA & NEO

Jo, men det tar förhoppningsvis inte lika hårt om man har blivit vaccinerad!

2009-12-10 @ 21:39:52

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0