Sammandragningar

Usch.. jag har såna sammandragningar nu.. Har haft hela dagen i princip och väldigt tätt nu på eftermiddan.. VARFÖr lyckas det vara fredagkväll när man vill ringa och fråga sin BM. Nu måste jag ju ringa förlossningen, och jag är en sån människa som inte vill vara i vägen och vill inte störa i onödan.. men jag får väl inse att de itne är i onödan på nått sätt utan att jag ju kan ringa och förhoppningsvis få ett lugnande besked...

De som gör att jag vill ringa förlossningen var att när jag googlade så va de första jag hittade de här:
"

När ska jag ringa MVC?


Om du är mindre än 37 veckor gången bör du söka hjälp om du får dem i kombination med:

• vattniga eller blodiga flytningar

• kramp eller smärta i ländryggen"


Och ja.. de drar ju ner i ländryggen ju.. :( Blir så nervös, över säkerligen ingenting.. men jag lär ju ringa och prata med dom..

Skulle absolut kännas bäst.. Får ta mej i kragen och göra mej lite i vägen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Bättre att ringa en gång för mycket än för lite anser jag!

2009-12-04 @ 19:15:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0