Puust

Eftermiddagen var allt annat än skojjig.. ;) Elliot va tydligt trött och humöret svängde fortare än nånting annat.
Han pratade om mat redan vid 16 så vi åt strax efter 16 och sen har vi busat, och skrikit o surat o skrattar o surat om vart annat.. ;) Vid klockan 18 orkade vi inte längre och han bad om att få ta med sig "BäBä" och gå och lägga sig. Så han sover sen strax efter 18. Och han somnade nog rätt så fort ja. ;)

Nu ska jag plocka upp lite här tror jag innan Henke kommer hem och så ska jag leta reda på mina stämplar och se vad jag ska använda till min julklapp. Jag vågar inte riktigt skriva vad de är eller så, för jag är inte riktigt säker på om personen som ska ha julklappen läser här eller inte. De finns ju en chans i oc med att jag tidigare i höstas länkade till min blogg i min bilddagbok. :) Men iallafall så kan ni få se sen nrä julen är över ;D haha

Ja sen har Elliot fått provat sina jul-outfits och JÖSSES så fin han va! ;D Jag tänkte inte på att ta kort men ni kommer ju iallafall få se sen om nån vecka ändå! :D Han va såååå stilig! :D

aja nu plocka ordning lite här! Hejs!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0