Lugn o ro

Vi har haft en lugn och skön dag idag.. Elliot rinner fortfarande ur näsa o ögat men verkar i övrigt må väldoigt bra eftersom jag inte ens fått honom att sova middag idag! ;) Jag är lite småsliten men absolut ingen större fara..

Nu sitter Elliot bredvid mig i soffan och leker med sina duplosaker. Vi ska slöa en stund till.. eller hela em.. ;) Jag tänker inte göra sååå många ryck idag alls känner jag.. Ska fixa mat till mig o E, men de blir nått ur kylen/frysen till middag idag..

Oh kom på nu! Jag har ju en åkpåse nånstnas! Alltså ja.. haha jag har ropat in en åkpåse från The Buppa Brand på Tradera! Sååååå tuff! Den hade jag nästan (BARA nästan) glömt bort! Liksom duplomoppen jag köpte veckan innan julveckan som kom igår! LIiiite segt kan jag tycka.. de hade ju art tänkt att de skulle va en julklapp.. fast nu struntar ju E i om han får den på julafton eller nu såklart.. men ändå..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0