LuCiA?

Halv sju vaknade E idag. *gäsp* Men eftersom han sovit så om dagarna nu också när han vart sjuk så kan mman väl inte begära annat.. jag är bara så glad att han sovit heeela nätterna trots att han vart sjuk..
VI satt i hans rum en stund och pratade innan vi gick upp. Vi hamnade i soffan för E va väldigt trött fortfarande. Så vi mös framför lite lucia som Elliot genast bytte bort mot DORA (första gången han såg de och de va rätt så spännande ändå)

Sen vid 10 kom mormor och vi åkte till plantagen för inhandlning av julgran!
När vi kom in så blev vi (eller Elliot) erbjudna att fiska fiskedamm. Ja visst tänkte jag, men Elliot va väldigt ointresserad! ;) Mamman fick göra jobbet och mamman fick de som fiskades upp! haha jag vet inte vad dom tänkte sig men de va en chokladkaka i möööörk mööörk.. tror de va typ 75%ig! Sen av de tre små askar med småsmå kulor i som fastnar helt i tänderna när man tuggar (ja mamman har ju provat! hihi) sen är de några grejer med små runda hårda godisar.. Passar som handsken för ett småbarn! haha jaja Ellito äter ju i allafall inte godis så mamman får äta upp de! ;)
Vi hittade iallafall en gran så nu ligger den och väntar ute på balkongen. Jag får vänte hem Henke för jag klarar inte av att sätta den i fot själv.. Men sen när de är gjort ska vi klä våran gran! :D Får vi se vad E säger om de! ;) men dom hade klätt en gran på dagis i onsdags och de cverkar ju ha gått bra.. ;)

Jag ska slå in alla julklappar också och lägga dom där ikväll och ta lite fina julekort! myspys!

Elliot va supertrött igen till lunchen och somnade som en stock.. Han har sovit i snart en timme så vi får se hur länge han sover.. Jag tror inte han har nån feber idag.. jag har inte tagit febern ännu men ska göra de här på em iallafall..

Ikväll kommer akvariet också! spännande!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0