Löjligt enkelt

Haha ja de där va ju nästan löjligt enkelt! Drog på Elliot overallen o hela kittet och sen la jag honom i vagnen i åkpåsen! Jag gungade honom lite inne för jag täntke se hur pass de skulle passa lillknutten, men han sa inte ett knyst och somnade på en gång. Så skulle jag ut med vagnen på balkongen!
MEN vet du vad? haha vagnen va för bred! Men de va verkligen på gränsen, så jag pressade på lite och tilll slut fick jag ut vagnen! ;D
Men såklart så vaknade Elliot till men han somnade igen på en gång.. skönt! Tror de är bra för hans andning att sova ute, men de va kallt idag för en gång skull.. Så därför pulade jag säkert på lite väl.. men han ska ialf inte få frysa täntke jag..
Han somnade ungefär 10 i 9 och de är mest en komihåg till mig själv för jag lyckas alltid glömma bort.. ska hålla lite koll på hur länge han sover..

Nu ska jag slappa en liten stund sen har jag lite tvätt att vika och så ska jag börja lite smått att plocka ur tvhyllan.. Har ju några dagar på mig iallafall eftersom Henke som sagt kommer jobba 9-19 ända till torsdag. Tror vi får upp allt och då också vardasgrumsbordet på lördag! Tror de kommer bli kalasfint!

Dessutom är mina fogar förjävliga.. Har ju gått rätt ok hittils att sova om nätterna.. de har inte alltid varit fogarna som vart problemet då.. men nu kan jag inte ens ligga uppbuffad med alla kuddar.. igår kväll ville jag grina lite för jag inte kunde ligga på något sätt alls utan att de verligen GÖR ONT.. inte lite och inte ibland utan HELA TIDEN HIMLA MYCKET... USCH.. nu börjar jag bli rätt så less..

Nu ska jag kolla på Road Wars på 4sport en stund innan jag "sätter fart"..  tjing

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0