Hylla

NÅn som har en sån här hylla och vet hur pass stabil den är?
Det jag funderar över är i LIGGANDE läge hur mycket man kan ha PÅ sen utan att den kraverar? ;)

Vi ska ju få överta farmors akvarium och behöver nånting att ha de på.. De ska ju väldigt gärna matcha nu de nya i vardagsrummet.. och vi hade först som plan att ha den mindre modellen av LACK vardagsrumsbordet som då sidebord o ha akvariet på.. Men problemet va att akvariet är en meter långt och de bordet bara 90.. :P så där gick de i stöpet..
MEn därför funderar jag ver denna som manb ju kan använda både stående och liggande.. Men hur mycket orkar den? Ett akvarium väger ju en del.. men de skulle ju vara snyggast.. och de blilr ännu mer förvaringmöjligheter :)



Kommentarer
Postat av: Lindah

Samuel har den hyllan i sitt rum. just nu stående men han har haft den liggande. Vi har modellen med bara en rad, liggande som tvbänk. Den klarar tunga tvn utan problem. Vi har satt på 6 ben 2 på varje sida och 2 på mitten. Från början hade vi bara på sidan men efter några månader började den anta en banan form :-)

2009-12-07 @ 13:28:19
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Lina

Vi har den liggandes som tv bänk i sovrummet. Funkar utmärkt....

Kram Lina

2009-12-07 @ 15:14:50
Postat av: Sandrah

Jag kan sitta på den och den rasar inte och jag är tung :P

2009-12-07 @ 16:33:50
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Em

Det brukar stå på ikeas grejer hur mycket de håller för, kan ju vara klokt att gå på deras rekommendationer.

2009-12-07 @ 16:53:11
URL: http://parentes.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0