God morgon

God tidiga morgon hos familjen.

Elliot vaknade till vid midnatt, men de gick rätt okej att få honom att somna igen och så vaknade han halv 6. OCh då gick de itne alls att få honom att somna igen så jag tänkte ta med honom in i våran säng och han blir flyyy förbannad! Skrek och slog omkring sig nästan. Sen slog det mej at när vi gick förbi köket så vilel han dit, så självklart va han ju törstig! Jag frågade honom och han bara stannade upp i sitt skrik o bara sa "JA!".. :D Så vatten fick han och vatten drack han.. så låg han nästan och somnade när han drack vattnet... Men de gick itne att få honom att sova igen för han vägrade släppa vattenflaskan.. ;)
Klart man blir törstig om man andas o hostar som han gör.. Men så tog de ett tag och så kräktes han såklart upp de igen.. (SUCK).. men sen dess har han druckit lite till och så fick han en halv portion gröt och nu sitter han o pappa o badar och än är gröten kvar i magen. Tänkte han skulle få en liten portion igen när han badat klart. :)
Sen funderar jag på att ta upp vagnen och försöka få honom att somna i den sen.. Han är mer benägen att somna i den och idag känns de som att han behöver sova två gånger gå han ju redan är sliten.. men de kommer itne han gå med på, iallafall inte i sängen.. Därför funta jag på att prova med vagnen..
Hmm.. aja vi får se..

GOD MORGON iallafall! Min dag, kommer bli skitlång...

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0