God kylig morgon!

Tjugo i åtta fick vi hasta upp och väcka barnet för att vi skulle hinna med att komma till dagis. ;)
Vi käkade frukost och pappan duschade sen gick pappan och Elliot lite efter planen med iallafall nog vid 8.20 kanke.
Elliot ska som sagt gå till dagis idag men jag sa till dom igår att OM han verkar väldigt trött o dan så får dom ringa till mig. Men jag tror de kommer gå bra! Så laddad som han var i går kväll när vi var där! :D JA det gör att jag inte tror att jag blir inringd i först taget..

Jag ska fixa till mig nu och åka ner på stan med Linnea.. Julklappsshopping på schemat! De börjar bli lite ont om tid känns de som! ;D

Vädret är KALLT (-10) och soligt! Underbart! Och de påminner mig om att jag måste kolla efter en mössa till mig själv! Henke menar att min Luleå-mössa inte är en så värst bra mössa.. ;)

nänä nu dags att sticka! :) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jag tycker du ska köpa en blå/gul mössa,mycket,mycket snyggt och gärna med en logga som börjar på HV. :D

2009-12-17 @ 11:08:56

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0