Fm

Elliot sov i en halvtimme, och de är ju ungefär vad han brukar göra så.. får se om han blir trötter sen framåt normala tiden för sovning igen..
Nu röjer han runt som tusan! :D Han satte på sig mössan och tröjan(nästan) och så hämtade han sin dagisväska.. (bilder kommer ikväll) GANSKA så tydligt vad den killen ville.. Men om de går bra med maten idag så får han gå i morgon.. Ingen snuva kvar heller direkt och hostar väldigt sällan.. SKÖNT om de går över så fort!

Sen försökte vi ta lite julkortsbilder här också.. haha! De va faktiskt lättare förra året! ;D hihi 
Jaja några bilder blev de så vi får väl se vad jag lyckas med.. måste sätta mig i kväll och photoshoppa lite så får vi se vad de blir för julkort från oss!

Nu ska vi fixa lunch här!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0