Dan före dan före dopparedan!

Ja vart har tiden tagit vägen! JÖSSES! Nu är snart julen över! ;D

Vi har lite julstök här hemma, men inslag av paket och sånt nu på fm jag och Elliot.
Henke är nere på stan och inhandlar julklappar (hör å häpna ;) ) så skulle han luncha med en vän också, Bra dag att välja när man inte alls gillar att gå på stan ;) Men du är modig, älskling!

Jag och Elliot ska fortsätta med våran att göra lista som faktiskt är ganska lång! Så kom jag ju på att vi lär ju packa saker till oss också.. Vi åker ju till svärmor i morgon och stannar över julafton till juldagen, och direkt från svärmor till svärfar på juldagen! Så vi lär ha ombyten och saker o doningar med oss! Och inte att förglömma! PAKET! ;)

Sen på em ska jag och Elliot promenera till dagis för att lämna lite julklappar till fräknarna och dessutom hämta upp en julklapp som ska ligga oå Elliots hylla ;) och sen hämta med kläder o sånt (läs snutten) hem så de får tvättas och kollas.

aja nu tillbaka till listan!



Ooh.. nu såg jag att jag har ju tvätt att hänga också.. :P uusch!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0