Buu

Elliot vaknade till igen direlt efter det att hag hade skrvit att han somnat. ;)   Han ville inte somna om men satt helt lealös. han satt nästan och somnade igen. Men eftersom jag visste att pappan snart skulle komma hem fick han försöka hålla sig vaken en liten stund och när pappan kom hem, kom även farfar då som ju körde hem bordet från IKEA. OCh då vart de faktisxkt lite liv i ungen. ;) Han busade bort sin sista energi med farfar och sen somnade han utan protester strax efter halv nio. Sen sov han iallafall hela natten men vaknade tidigt, 06, och hade då 39,1 i feber. Han fick en alvdeon då, jag brukar annars avvakta så länge de går, vill inte proppa i alvedon hela hela tiden och oftast när e är sjuk så löser de sig bra ändå. Men jag ville inte att han skulle bli så som igår.
Men idag har han inte alls vart den där slöa lealösa ungen som igår. Idag är han en riiiktig buse och busar och springer o hoppar o donar! Men nu när vi å lunch va han såååå trött.. han satt nästan och somnade i maten.. SÅ nu sover han gott så får vi se hur länge han sover (somnade typ 12.05).

Jag ska slappa lite nu när han sover.. funderade på om jag skulle ta fram pysslet som jag ju tänkte göra i går kväll, men om han sover som han brukar så sover han ju bara typ 30-40 minuter.. Och då lär jag bara i princip plocka bort sakerna igen så fort jag fått fram dom. :)
Men som de verkar nu så är de nog som vanligt i säng för Elliot ikväll iallafall så jag får pyssla till idolfinalen ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0