Blubb

Elliot sov iallafall till 7.15 idag, trots att han somnade redan 18. Helt ok då!

Idag har jag pockat ur kylen och gjort rent hela den invändigt! Tyckte de va dags och de va lika bra att passa på nu när de ekar litegrann innan Henke kommer med påfyllning. ;)

Jag har bäddat rent i Elliots säng ochså och han fick pappas "gamla" påslakan med lego och mammas "gamla" örngott med Mowgli på! Salig blandning men vilken tokig känsla att bädda VÅRAT barns säng med våra gamla sängkläder.. :´) Så man tom blir rörd, gravid som jag är! :P


Nu ska jag käka lite och så hämtar Henke Elliot och jag tror att dom skulle gå och handla då också.
Sen ska jag ju gå på bio ikväll! :D Skojskoj!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0