Vad behöver vi göra?

Jag har suttit och funderat över vad vi MÅSTE göra innan den lille kommer. Ja jag vet att de är ett tag kvar, men när man säger att den kommer i början på Mars. Så blir jag genast lite stressad! Mars låter så nära så nära!

Det största vi måste göra är rummet. Vi har bestämt att i rummet ska de vara helrött på två av väggarna, vare sig de är en lillebror eller lillasyster! Sen ska vi ha lika vita möbler som inne hos Elliot. Expedit hyllan, malmbyrån från IKEA.. Och så Elliots spjälsäng är tanken just nu.. ;) Han ska få en stor säng i julklapp och då ska vi genast öva och se hur de går.

Jag ska gå igenom lådan med Elliots gamla kläder, det finns ju lite men nog behövs lite till på den fronten innan de blir mars, och iallafall en liten overall..

Men annars undrar jag om de är nånting vi behöver inhandla.. Tror nästan inte det.
BIlskydd har vi kvar efter Elliot, vagnen har jag ju köpt, "skötbordet" (tvättmaskinen) står ju där den står ;).
Ja jag har sett ett rött spjälskydd som jag ska köpa till spjälsängen sen när lillis ska ha den.. Den här gången syr jag inget eget sånt ;) haha gick inte så bra!

Ja nä egentligen så är de ju "bara" rummet som ska fixat. allt annat finns ju redan typ :)

Ja sen har ju JAG blivit lovad en ny säng också! Åå va de ska bli skönt! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är ju iaf lättare med barn nr två då har man ju ganska mycket från nr ett. :O)

Kul att inreda ett barnrum till. Ska ni ta reda på kön?? Kan inte minnas om jag läst nåt om det.

Kram

2009-08-03 @ 16:14:40
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej...spännande!

Vad tror du själv att det är för kön då? Man säger ju att mamman oftast har rätt magkänsla. :o)

2009-08-03 @ 19:50:30
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Hej



Det 'r ju verkligen jätte svårt att välja av PoP sortiment, alla kläder är ju så himla snygga :) Nästa alla kläder i storlek 80 för Inez är från PoP.

2009-08-03 @ 20:25:12
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0