Tidig morgon

J aEllito har tre mornar irad (SÄKERT bara för att jag nämnde att han sov så bra) vaknat tidigare och tidigare. I tisdags vaknade han 06.30, i går 06.00 och i morse 05.30! i går fick jag honom TIILSLUT att sova liiiiite liiite till, men i morse gick de inte... puust.. Ge mej tillbaks mina sovmornar! Jag behöver dom som den gravida kvinna jag är! :P

Dock va de inget man märkte på dagis idag! Han har INGA som helst problem med dagiset.. Han blev jätteglad när vi kom dit idag och han lekte så fint hela fm. Jag fick gå in och sätta mig och läsa lite tidningar medans dom busade på ute och de gick så fint så!
På måndag ska vi göra som vi gjorde idag, + kanske äta. Eftersom de är en helg emellan.. men efter måndag så börjar allvaret och vi ska lämna honom. :) Men jag är itne nervös nästan alls.. självklart ltiegrann.. de är ju mitt barn! Men jag vet att han trivs där på dagis. :)

I morgon ska vi åka hemifrån redan halv 8! Lämna Elliot efter vägen hos farmor o Knorre och sen ska vi bege oss utanför Eskilstuna på RIKS-utställningen för welsh i alla kategorier! FOTA FOTA FOTA! :D SKa bli sååå kul! Och så ska sooooolen skiiina till min lycka, och olycka.., kommer bli VARMT! Men hellre så än regn!
Nu ska jag lägga mig och läsa fö rjag är TRÖTT TRÖTT och så kan jag inte sitta så länge i soffan som jag kunde innnan ;)

Natti natti gott folk!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad skoj att det går bra på dagis för lillen.

Hoppas ni får en trevlig dag och att det kommer upp mycket bilder. :)

2009-08-08 @ 14:11:48
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: tessan

skönt att det går bra på dagis =)

2009-08-08 @ 22:30:15
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandrah

haha va taskig han är

2009-08-09 @ 21:22:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0