Sovrutiner!

Jag måste ta ett litet snack angående sovrutiner! Elliot är inne i ett så HIMLA BRA stim just nu! Sover som en klocka! Han somnar oftast halv 19, sover heeeela natten utan att vakna och har nu senaste veckorna (med nått litet undantag) vaknat halv 8-8. SKÖNT såklart! Men att gå från att vakna 5-6 till att sova till 8 bara så där gör att man blir lite fundersam.. Men jag kan såklart säga att de till viss del beror på den där häääärliga rullgardinen vi köpte.. för de är efter det som de blivit bättre och bättre! Men aldrig trodde jag väl att jag skulle få sova till 8 flera dagar o veckor i rad! :D Varje morgon smyger jag fram till klockan och blir FORTFARANDE lika förvånad när den visar över 7 och närmare 8.
För min del kan detta gärna vara våran NYA och bestående rutin!

Och de bästa, eller ja.. En annan HELBRA sak är att vi lägger honom i sängen säger gonatt ocgh puss och kram och sen går vi bara ut och stänger dörren. Ibland somnar han på stört, ibland kan de nästan ta en halvtimme, men han ligger där inne och snackar i godan ro tills han somnar! Så skönt det också! Man undrar lite.. När ska allt vända...??


Så här hade han somnat igår. Jag var in för att loägga upp napparna isängen som han kastat ut.
Jag trodde han somnat utan napp, men se de hade han inte :)


sötnöt


Det är han själv som har bäddat ;) hunden och broderade täcket hänger annars över sängkanten..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

rullgardin is the shit =)

2009-08-03 @ 07:49:45
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

hi hi hi, att han får plats där bland allt gos...

:-)

2009-08-03 @ 08:29:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Therese

Ser mysigt ut. Ibland önskar jag att jag kunde sova som ett barn:)

Grattis till graviditeten!

2009-08-03 @ 10:55:33
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

vilken sötnos, o grattis till graviditeten =)

2009-08-03 @ 20:02:01
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Ninni

De e precis samma här nu, han somnar själv utan problem, puss o gonatt, sen går vi ut, de kan hända han gör ett litet vrål typ i 5 sek men sen så somnar han eller så sitter han och pillar och snackar en stund innan sömn, verkligen skönt... Och han har börjat med denna veckan att sova till 08,30 de e också HÄÄÄRLIGT :-) Önskar bara att jag hade ro i kroppen att sova lika länge :)

2009-08-04 @ 12:20:19
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0