So L e

Trött, trött, trött... Just NU är jag såå trött... blir tidigt i säng idag känner jag de..

Idag har vi varit i Sala på körtävling (häst). Tog en del kort, men jag har inte lagt över dom ännu så ni får vänta lte på korten..
Dagen gick iallafall superbra och Elliot va glad hela dagen!

I morgon ska Elliot få träffa sin äldsta morbror för första gången.. Vi har haft lite taskig kontakt och pga vissa saker har de bara förblivit så. Är nån tjurskallig så är han.. Men efter lite filureri förra helgen då han gifte sig i smyg så åkte jag och morsan helt sonika hem till dom. Och att de ska krävas det känns ju bra dumt.. men iallafall så redde vi ut allting och han sa flera gånger att han saknat oss en massa! Så DUMT att de ska behöva ta sån jävla tid bara.. :P
Så i morgon ska vi åka ut och han ska få träffa Elliot och oss såklart.. :) Ska bli spännande..

Nu tror jag att jag ger upp.. ska se om jag har nån bra bok jag kan läsa... om jag ens orkar de..

Natti!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0