Shopping

Idag har jag vart på stan och shoppat.. :) Eller ja vi började dagen 08.45 på BVC och Elliot väger ÄNTliGEN över 10 kg :P 10,6! Wei!
Sen gick vi ner mot stan och när de öppnade så gick vi sakta men säkert runt litegrann. Köpte jacka och regnbyxor på lindex. De va typ halva reapriset på de eller nått sånt. :) Billigt å bra!  Sen fick Elliot nya dojjor, adidas, superfina och han va så fin i dom. Vi åt lunch på spicey hot! NAMNAM!
Sen hittade jag en suuuuperskön tröja på stadium! Jag kommer bo i den i höst! Såååå mysig!! Och så den som vi EGENTLIGEN va ute efter på stan! DAGISVÄSKAN! :D haha.. de tog ett tag, men jag lyckades hitta en som INTE hade blixten mcqueen eller spindelmannen på! :P Grön o svart me snobben är helt ok! :D Bilder kommer under.

Men (nu blir de gnäll o gnäll).. fy fan rent ut sagt va less jag är.. Mina fogar sa upp sig idag.. SMÄRTA! Va fan är de för ett påhitt de här?? FOGLOSSNING? Du hör ju bara på ordet, hur jäkla patetiskt de är .. Ordet  i sig villl man ju bara skratta åt.. betydelsen vill man inte skratta åt..
Jag är i dag i v.9+1.. Inser ni HUR länge jag måste gå och ha ont.. ja jag vill inte ens tänka på det just nu..
Jag är glad för Elliots skull att vi ska börja skola in honom på dagis i morgon för han lär behöva bus o sus, som inte jag kommer kunan ge honom.. Vilken härlig morsa jag är! FAN!

Nä nu nog om de.. nu får ni bilder istället..


Nya skorna


Nya jackan i stl 92, kan nog passa bra till våren också:
han fick ha nappen så jag fick prova i lugn o ro ;D


regnbraller till dagis


Söööta väskan! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

åå tycker synd om dig.. mitt börja i v.23 och jag höll på att dö

2009-08-04 @ 21:28:45
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Werners mamma

ååå Fix-stället har werner med!! Köpte det i våras men han har inte vuxit i det än hihihi

2009-08-05 @ 08:11:41
Postat av: Amanda

Foglossning är inte kul. Mitt började i v 8 med Ludwig. Men försvann sen efter ett par veckor med hjälp av bälte från sjukgymnasten. Har du inte ett sådant tycker jag du ska prova. Sen kom det iofs tillbaka senare under graviditeten igen men det var inte förrän precis mot slutet.



Finfin shopping du gjort. Nu klarar ni definitivt hösten. ^^



Och heja Elliot. Passerat 10 kg gränsen! Inte illa. Vi har länge haft det som mål med Ludwig med men vi är ännu inte där. Men skam den som ger sig. :o)

Kram

2009-08-05 @ 08:29:56
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0