Playtime

I torsdags innan mamman llyckades bli sjuk kom Nova (och mamma Anna) hit och lekte! Elliot blev verkligen jätteglad! :D Tack för en supertrevlig eftermiddag Anna och Nova!




BusNova


Elliot ville gge Nova en puss :D


Nova han tänka "okej" innan hon ångrade sig och sprang iväg ;)


Sen kom hon tillbaks och ville gosa lite igen ;D


Jag satte på Elliots cd-skiva på dvd och OJ va dom dansade! :D
Synd att jag itne hade debn lille kameran med filmningen i närheten :D


Dansa, dansa, dansa


Klapap fiint



Kommentarer
Postat av: Amanda

trist att du blivit så sjuk. Hoppas du kryar på dig snart igen!

Kram

2009-08-22 @ 18:51:46
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: anna

Hi hi...va söta de är :)

Peppar peppar så är vi friska än så länge.

Krya på dig. Kram

2009-08-22 @ 21:17:57
Postat av: Tessan

Söta dom är =)

2009-08-22 @ 22:03:22
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Nean och Freja

Fina kompisarna =) Vi hänger gärna med en annan gång!

2009-08-23 @ 00:09:14

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0