hemma

Ganska nyss hemkommen från utställningen.. Och jag är sååå trött... Så sliten..
Men jag har nog fotat en 1200 bilder iallafall.. :) Men jag har itne gått igenom nånting alls och de orkar jag inte göra nu heller utan de får vi roa oss med i morgon.. Tänkte bara säga att dagen har vart strålande. .Solen har skinit oavbrutet och Elliot hade haft de så kul hos farmor med bad och sandlådelek! Så vi var nog alla nöjda idag!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i mi bok.. men antar att jag slocknar snart så de kanske blir ett kapitel.. ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bara jag som tittar in :-)

2009-08-08 @ 23:08:37
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0