Härlig lördag

Idag har vi haft en luuugn och skön dag! Elliot åkte til mormor vid halv 11 och då slappade vi lite framför datorn en stund, busade extramycket med Tage-missen, sen lagade jag mat och Henke cyklade och handlade mums till mig för kvällen. ;-)
Vi åt maten i solen på balkongen och man får verkligen påminna sig själv om att TA DET LUNGT. När han äter med Elliot måste man ju alltid ha ett finger med i hans spel, så självfallet blir de lite mer stressat på nått sätt då. Så jag försökte äta i lung och ro (potatisgratäng, kassler och sallad MUMS).
Sen sa mina fogar att jag borde ta ett bad, så jag låg i mitt varma hrliga bad i över en timme med en bra bok. SKÖNT!
Nu sitter jag här igen med tvn på. Henke har gått till Sillen och ska spela poker så jag är allena.
Sitter med mitt lördagsmums: COOOOLA med IIIIIIIIIIS, chips o dipp. I skåpet finns också choklad ifall mitt gravida jag rätt som de är ångrar sig.. ;)
Jag ska kika ltie på tv oxh så måste jag sätta mig och göra färdigt en liten överrasking till mormor som vi ska kalasa för i morgon. :)

Nu tillbaka till pips-skålen o dippen! :P oc inte minst min COOOLA med IIIIIIIIIIS :D

Kommentarer
Postat av: Teres

inge popcorn?!

2009-09-02 @ 21:10:36
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0