För att fira!

Ja för att fira att vi gick in i v.12 idag och att vi även idag fick se våran pärla därinne så köpte jag en overall!
haha ja jag vet de verkar kasnke skumt.. men jag har ingen liiiiten overall och bebisen lär ha en liiiten overall..
Och jag har sagt att OM jag hittar en jag jättegärna vill ha så är de okej att köpa den då..
IDAG hittade jag en jag verkligen ville ha! Så himla fin! Villervalla såklart! Så jag bedömde situationen som sådan att risken är rätt stor att dessa kommer försvinna fort.. så efter en stunds vel gick jag tillbaka och köpte den! Den är tyvärr(?) sååå mycket finare i verkligheten! :D
Grattis till oss, och grattis till lillungen som får ha en sååååå fin overall! :D


Framsidan


baksidan

Kommentarer
Postat av: Werners mamma

Jätte fin!!!!! :)

2009-08-18 @ 08:11:29
Postat av: Sandrah

Superfin overall!

2009-08-18 @ 10:52:08
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna o Nova

Verkligen jätte fin... =)

2009-08-18 @ 12:54:14

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0