Ensam hemma

I morse (eller kanske snanare i natt) så vaknade ungen tio i fem.. Jag tänkte så att nej.. detta går jag itne med på!
Kom att tänka på min kompis Teres åtminståne tidigare (vet inte om dom gör så än) tog upp sin Tindra, bytte blöjan och sen la henne igen och hon somnade.. Jag täntke att de va värt ett försök.. Jag tog upp ungen UNDER TYSTNAD, bytte blöja, la honom i sängen och bäddade ner honom med tutte o snutte och sa sen som jag normalt gör på kvällen "gonatt sovgott syns imorn" o allt de där och sen gick jag ut.. Han skrek i 20 sekunder sen blev de tyst.. Sen vaknade han 06.40. MYCKET BÄTTRE, inte bra men betydligt bättre än klockan FEM!
Hela morgonen blir lite roligare om man inte behver vakna klockan 5, för oss båda!

Sen begav vi oss till dagis efter fruuskot och påklädning och lite lek. Vi cyklade för jag fixade cykeln igår! Oj va fort de gick att komma till dagis! :D
Han sprang in idag också och började genast leka! Sen skulle dom äta frukt så då sa jag hejdå och gick och allt gick bra so far. Får väl se sen när jag hämtar honom efer lunchen hur de har gått! Han ska äta där första gången idag också! Men sova skulle vi prova på torsdga. :)

På em idag ska vi hälsa på min bror igen! ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Teres

jupp, gör så än! Ja, när hon vaknar tidigt då!

Funkar finfint!



Bra det funkade på Kotten också!

2009-08-13 @ 21:07:25
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0