Elliot kung på dagis

Jaa idag gick likabra som igår och idag skulle han dessutom få prova sova på dagis!
Han låg ett tag (rätt upp och ner på en madrass, ingen spjälsäng däer inte) och snackade men sen somnade han!
Heltokigt! :D men mamman bidde så glad!
Jag hade mormro här som skulle få rycka in om han inte ville sova och hämta honom för jag hade akupunktur-tiden precis där vid lunch. Men nu gick ju allt gallant! Han hade nyss vaknat när mormor hämtade honom.. :) SÖTNOS!

Jag hämtade också nya vagnen idag! FIck äntligen mitt efterlämngtade sms! ;) Och den är så fin och jag har kört omkring här inne, med och utan barn och än så länge känns de skitbra!

Sen kom pappan hem! Farmor hämtade upp honom på stationen så hon kom också hit en sväng på em!

I morgon är de en lung dag förutom dagis då.. ingenting planerat.. men de är skönt med en sån dag också.. eftersom jag har planer lörd, sönd, mån, tis.. minst.. :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0