Dagis-dags!

Elliot vaknade redan halv 7 idag! Mamma trött! Pappan sa att de nog var dagisnerverna som kom fram så Elliot vaknade tidigare.. ;) Jaja vi kan väl säga så iallafall. :)

KLockan 10 ska vi alltså befinna oss på MISTELN som är Elliots avdelning. Spännande! Men självklart lite läskigt och ledsamt för en mamma.. Henke jobbar en MASSA denna vecka men i morn börjar han sent så då ska han iallafall kunna följa med till dagis så han också får se och vara med. :) skönt!

Igår ringde jag även BM, inte min för hon har ju såklart semester ;) Men jag talade om att jag hade ont och ville försöka med vad som helst. När jag sen sa att jag var i v.10 sa hon snabbt; "Men då är de inte foglossning! har jag svårt att tro!", Jag var snabb med att säga JOooooOOOooooo jag VET jag VET VET VET att de är det.. Finns inga tvivel!
BM gick med på de jag sa och gick ock rådfrågade den andre BM som hade lite mer koll på akupuktur, för min fråga var egentligen; ÄR det för tidigt för akupunktur??. Den andre BM såg inte att de skulle vara för tidigt om man redan hade den smärta jag har.. jag fick en tid på måndag! Ska vi prata oc diskutera och se om vi ska prova sticka mej.. Jag gillar INTE nålar.. men jag är klart villig att prova.. Jag provar vad som helst om jag ska ha så här hela graviditeten...

Ja, på tal om nå helt annat! Jag skulel kolla på nyheterna på tvn som jag brukar göra på morgonen efter frukost.. och gissa vad? NÅN har snott dosan!! Jag hittar inte fjärrkontrollen! Den är borta! OCh våran tv är heldum för man kan inte ändra kanal PÅ själva tv, utan de är nått fel på den.. så ja.. inga nyheter.. Men till saken.. VART tusan har ungen gjort av dosan??? Jag har verkligen letat överallt.. Eller ja TYDLIGEN inte... hm..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

usch akupunktur är hemskt!!

2009-08-05 @ 12:24:10
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tack så mkt. :) det gick la sådär. :P

2009-08-05 @ 13:59:11
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha visst är det frustrerande att leta efter tv-dosan här försvinner den lite då och då :P När man letat som en galning sitter han helt plötsligt och leker med den :P



Usch, fy och blä för det där med foglossning!

Jag har kännt av min varje gång jag fått mens sen förlossningen. Inte alls roligt :/



Hoppas dom kan lindra den!



Ska bli spännande att höra om första dagis dagen!

2009-08-05 @ 14:36:33
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Pappa Henkis

TV-dosan ligger i tvättkorgen för 60 graderstvätten ;)

2009-08-05 @ 21:08:38

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0