Blodpudding!

IDag ska här bjudas på blodpudding! Var ungefär hur länge sen som helst som jag åt det.. Så idag ska jag och Elliot äta det! Bra för barn och gravida! ;) Så får vi se hru gott vi båda tycker de är.. Jag har såklart köpt mig vitkål till.. Måste man ju ha!

På fm idag va de dagis-dags igen! oCh likadant som igår, så traskade Elliot bara iväg. Vi lekte ute hela fm, eller snarare HAN lekte så himla bra hela fm. Jag och pappan satt lite avsides på en bänk (I SKUGGAN) och sen va vi in på dagis i två omgångar och även de gick så bra. Så dagis är en baggis för våran unge! SKÖNT för mamman!
I morn blir de nästan lika som idag, mellan 9.30-11. Sen på måndag ska vi väl bli lite mer allvarliga.. ;) Äta lite mat och lämna ltie mer!

På em idag var farmor i knorre här en sväng och pappan också eftersom han inte började jobba försn 15. Så de har vart skönt med lite bushjälp ;)

Så snart dags för BLODPUDDING!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0