Vårbus

Idag åkte mamman o Elliot till pappans faster Eva i Tillberga. Till att börja med gick jag på fel buss.,. haha! HUR jag lyckades är en bra fråga! Tur chaffufören frågade mej om jag skulle till Orresta! Nej sa jag, vart åker du? Hans svar: "Orresta.. Står de Tillberga på min buss?" .. Jag hade inget svar på det ;)
hmm.. bara att kliva av och inte se för borttappad ut! :D
Sen när vi väl var på rätt buss och åkte upp på stan så klev Emma på! :) Jättelängesen vi sågs! Så när vi klev av gick vi med henne hem en snabbis för att kolla hur hon nu bodde, sen fick vi hasta till Eva. Halvvägs dit ville inte Elliot åka vagn längre så jag sprang liten bit till innan jag helt enkelt fick ta ur honom och låta honom knata på med en hand på vagnen och en i min hand. GISSA om de gick fort? haha.. Men som tur va så tjöt han av lycka så han hördes över halva Tillberga så Eva o gammelfarfar hörde långa vägar att han var på väg ;)
När vi kom fram tog faster Eva ut lite roliga saker som vi busade med i solen! SÅÅ SKÖNT!


Bus


söt


filurar


klättrar i trappen

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så himla härliga bilder ute nu ju :D

2009-04-04 @ 08:33:16
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Tuff och snygg "dreggelscarf" haha,

vart har du fått tag i den? :)

2009-04-05 @ 15:30:28
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0