Sova middag

Ja Elliot sover nu, lär väl vakna precis nu för nu har han sovit i en halvtimme. :) Jag hade tänkt att han skulle få sova i vagnen så kunde jag gå en sväng och kunde tatt med mej boken ut.. men han va såå trött så de fanns inte en ärlig chans att jag skulle fixa mig och plocka saker med Elliot nöjd och glad.. så han fick sova i sin säng så går vi ut lite senare :)
Vi ska väl gå ut och leka med tjejerna (och kanke några killar också?) när dom slutat dagis. :)

I morn va tanken att vi nog skulle till Vallby.. Får se hur snuvan ser ut.. Han är ju bättre idag än igår redan så.. :) Och så är de väl inte lika kinkigt om man är ute heller. :)

AJa nu ska jag läsa "Vi föräldrar" några minuter till E vaknar!

Trevlig lunch på er!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0