Sol men kallt

Idag åkte vi (jag och E) med mormor till Hallsta för att kika på hästhoppning! Jag fick fita lite på framhoppningen som va ute, men provade inte ens fota inne.. Jag fick inte alls så många bilder men ni får se en stackars bild ;)



Jag funderar på om jag ska starta upp en foto-blogg med mina bästa bilder.. hm.., ja vi får se hur jag gör helt enkelt! Men de skulle va kul att samla bilderna i en annan blogg för intresserade!

Aja nog om det, efter vi kikat på hästarna och ätit lunch så åkte vi till Strömsholm och fotade VÅR! Fast ja de va kallt idag, soligt, men RYSLIGT kyliga vindar!
Sen vände vi kosan hem och Elliot fortsatte sova fast jag lyfte över honom i bilstolen.. sötisen!
Ah skja fixa lite bilder som vanligt och fundera över en fotoblogg!
Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0