Massa gjort

Ja idag har jag gjort en hel del. HAr tvättat två omgångar och hängt det såklart, har tömt, fyllt och tömt diskmaskinen, vart ute och lekt med Elliot och fått besök!  Och ja just! Tro det eller ej men jag han med att kolla på "Mama Mia" på förmiddan också! Och vilken härlig film! haha störtskön och man blev så glad av den!
Som sagt så har E och jag vart ute idag också! Vi gungade, HÖGT, och de va superskoj idag! :) Sen gick vi, och gick och gick ;) Han gillar att gå den där ;) Men han blir så arg när jag släpper honom! Han står så bra och utan problerm nu men han har blivit en fegis så han bliur sååå argsint på mamma när jag släpper så han får stå själv.. Han skulle bara behöva ta ett steg för att märka att de går! Aja jag har ingen brådska.. Mest för hans egen skull. :)
Sen gick vi in och Elliot fick sova lite innan hans mormor o gammelmoster kom på besök! Elliot fick en fint påskägg av mormor med en brandbil, en bok, en kyckling och majskrokar i ;) Tack sa han! :) Och mamma o pappa fick också påskägg! Och dom tackar vi också för! Sen kom pappan hem och vi gick allihopa ut en svägn och busade på lekplatsen, vilket betyder att Elliot gick och gick och käkade sand ;)

I morgon blir de påskmiddag i Tillberga hos faster Carina! Vi åker till Tillberga tidigare för de skulle bli så fint väder, så vi kan var aute i trädgården och mysa i våren! :)

Nu ska jag ladda upp lite ibilder för beskådning ;)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det e ganska bekvämt när de inte vill gå själv märker man nu när Devin rusar åt alla håll och kanter ;D

2009-04-11 @ 12:05:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0