forts.

På slutet på prpogrammet jag tittade på handlade det en hel del om Cavalier King Chalres Spaniels. Och jag har själv stor erfarenhet av vad oseriös avel kan betyda.


Albin, hjärtfel vid väldoigt tidig ålder.


Anton, avelshund som vi först var fodervärdar åt.
När vi sen väl fick honom som våran kom det fram att han hade MASSA valpar, och även flertalet kullar hade han fått med sina egna döttrar. Tur i oturen klarade han sig bra från hjärtfel, och detta pga avv han är uppfödd av en seriös uppfödare, högst upp på sidan finns Antons kullsyster som är hjärta ua vid 11 år!

Jag saknar mian prinsar så otroligt ibland! Ni finns alltid i mitt hjärta!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0